provides w rpm 4.1 (Re: vim-static)

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Wto, 5 Lis 2002, 12:04:08 CET

On Tue, Nov 05, 2002 at 11:03:58AM +0100, Michal Moskal wrote:

> Trzeba uważać z tym provides bo jak vim będzie miał provides: vi i
> vim-static też, to przy instalacji vim-static rpm 4.1 wyinstaluje vim'a.
> Co z jednej strony ma pewne zalety (moża z *ftpd*.spec etc wywalić te
> obsoletes: na wszystkie inne), jednak pozatym jest chyba dość
> upierdliwe.

Jest trochę inaczej niż mówisz.
Był sobie libpng1 który miał provides: libpng = %{version}
i był sobie libpng (dal 1.2.x).
Instalacja libpng powoduje na rpm 4.1 wyinstalowanie wszystkiego co ma
provides: libpng.
Czy zadziała to w przypadku pary provides = obsoletes to nie wiem bo
testów nie robiłem.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak