rc.ziew

Wto, 5 Lis 2002, 16:41:27 CET

On Tue, 5 Nov 2002, Blues wrote:

> To może się wtrącę.
> Najprostsza metoda na zrobienie prostych rzeczy. Nie wystarczy? Po co
> komplikować? W imię czego?

Wybacz ale dla mnie częste modyfikowanie czegoś w czymś na kształt
rc.local będzie oznaką że najprawdopodniej ktoś czgoś jednak nie rozumie.
W przyapdkach sporadycznych chęci sięgganai do czegoś na kształt rc.local
ktoś kto wykona sbie sam wąłsną modyyfikacje powinien wizieć co robi.

> Po jaką cholerę mam robić skrypt, żeby przy starcie systemu wysyłał mi 1
> sms-a????

Po to zebyś mógł w prosty sposób rozszerzyć go żeby przed zamknieciem też
coś takeigo zostało wysłane.

Kwestia w tym, że wrzucenie czegokolwiek w wąłsnych skrypt nie neist
radykalnie bardziej skomplikowaną rzeczą .. jest tylko trochę bardziej
skomplikowane. Zapeewniam Cie że komuś kto bezie dbał o to żeby był
wysyłany na zewnatrz sygnał o podniesieniu sie systemu będzie/powinno się
niemal pewnikeim chcieć zrobić to używajac "right way (tm)".

Cała ta dyskusja przypaomina mniejwiecej to co się przetaczało przy okzji
zmian w dystrybucjch Linxua związanych z przejściem z używania skryptów
BSD na SySV ("po co mam robić kazdą rzecz w osobnym skrypcie skoro mogę to
zrobić w jednym ?").