rc.ziew

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 5 Lis 2002, 00:58:07 CET

On Mon, 4 Nov 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Podaj choćby jeden poprawny argument za rc.local (?)

To może się wtrącę.
Najprostsza metoda na zrobienie prostych rzeczy. Nie wystarczy? Po co
komplikować? W imię czego?
Po jaką cholerę mam robić skrypt, żeby przy starcie systemu wysyłał mi 1
sms-a????

> Skoro nikt nie podał kontr argumentów na zachowanie rc.local to
> *logicznym* jest to, że teza jaką postawiłem jest nadal aktualna.
> Czyż nie ?

Czyż nie podawali ci wszyscy tego co napisałem wyżej?
Jak dla mnie to jest argument przesądzający...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...