rc.ziew

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Wto, 5 Lis 2002, 17:22:11 CET

On Tue, 5 Nov 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Mon, 4 Nov 2002, Wojtek Kaniewski wrote:

[...]

> Nie widże poyrzevy robienia tego typu zreźby w zasobach dystrybucyjnych,
> bo mozan to rozwiązać znacznie prościej.

Czyli - jak? Tworząc nowy skrypt w /etc/rc.d/init.d i odpowiednie linki? To
niby ma być prościej?

Widzę że niektórzy prowadzą 'świętą wojnę' w imię niewiadomoczego...

Jeśli ja np. chcę wysłać SMS'a informującego że maszyna wstała, zapuścić
ściąganie rzeczy które mi akurat wpadły do głowy czy choćby odegranie na
głośnikach marszu żałobnego - to właśnie rc.local jest do tego najlepsze.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl