rc.ziew

Wojtek Kaniewski wojtekka w bydg.pdi.net
Wto, 5 Lis 2002, 18:17:51 CET

On Tue, 5 Nov 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nikt nie wymaga używania POSIX sh w sktryptach startowych.

to dlaczego w PLD tak jest?

> Ergo: zrobienie dystrybucji używającej w skrypaach statowych csh nie
> byłoby niczym zbożnym.

pytałem się, czy by się tak stało w PLD, gdyby nagle w LSB pojawiło się
tego typu wymaganie. mógłbyś odpowiedzieć?

> Kwestia w tym że możemy spokojnie przyjac założenie o nie uzywaniu
> rc.loval wgóle i przekonasz się sam że tą drobna róznicę wychwyci zapewne
> mniej niż procent osób zaintereswanych tematem.

zejdź na ziemię.

> Nie widże poyrzevy robienia tego typu zreźby w zasobach dystrybucyjnych,
> bo mozan to rozwiązać znacznie prościej.

znacznie prościej? dobre sobie! po co _dziesiątki_ albo i _setki_
adminów mają się bawić w pisanie jakichś skryptów, linkowanie albo
chkconfigowanie (w imię Twojego widzimisię), gdy _jedna_ osoba może
dodać do cvsu skrypt, który napisałem we wcześniejszym liście?

> Jeśli masz zamair coś takeigo wdrażać u siebie to mi, ani nikomu innemu
> nie musisz o tym mówić.

jeśli masz zamiar likwidować u siebie rc.local, to mi, ani nikomu innemu
nie musisz o tym mówić.

pozdrawiam,
wojtek