rc.ziew

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Śro, 6 Lis 2002, 10:25:51 CET

On Wed, 6 Nov 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Zarządzanie PRDB na poziomie rc-scripts i tak jest potrzebne. Zamiast tego
> lepiej zacząć myśleć w jaki sposób trzymać/jak opisywać konfigurację
> tegoż.

... ale do czasu "wymyslenia" i wdrozenia (kilka miesiecy) potrzeba gdzies
to robic.

> Policy Routing Data Base (patrz dokumentacja do ip).

Uhm ... tak sie domyslilem :)

Wracajac do tematu - jak proponujesz "ladnie" umiescic takie regulki :

ip rule add from x.x.x.x/24 nat 1.2.3.4
ip rule add from y.y.y.y/24 nat 5.6.7.8

??

> Popraw rdate żeby samo kończyło działalność o ile nie może się dobić pod
> adres przez zadany czas.

Uhm :))

pozdrawiam,

Radek
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl