rc.ziew

Śro, 6 Lis 2002, 09:57:51 CET

On Wed, 6 Nov 2002, Radoslaw Kojdecki wrote:

> Wiem :))

> Tak, ale poki co nie ma innego miejsca (mowie tu o policy routing).

Zarządzanie PRDB na poziomie rc-scripts i tak jest potrzebne. Zamiast tego
lepiej zacząć myśleć w jaki sposób trzymać/jak opisywać konfigurację
tegoż.

> PRDB ??

Policy Routing Data Base (patrz dokumentacja do ip).

> Tak .. i po kilkunastu dniach bede mial kilka "martwych" rdate na liscie
> procesow bo np. przez 2-3 godziny maszyna nie miala internetu.

Popraw rdate żeby samo kończyło działalność o ile nie może się dobić pod
adres przez zadany czas.