xpdf 2.00 i SEGV

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 6 Lis 2002, 10:29:24 CET

On Wed, Nov 06, 2002 at 10:26:40AM +0100, wrobell wrote:
> Tak sobie myślę, że dosyć często był problem z separatorem dziesiętnym...
> Nie jest to ewidentny burak w atoi/atol/strtol, które przy LC_ALL=pl_PL
> powinny parsować odpowiednio np.: 0,0001?

A co jak plik jest czytany w innym środowisku (z innym locale)?
A co jak plik jest czytany przez inny program, nie uwzlglęniający
locale?
A co jak w danym pliku "," ma inne znaczenie (np. rozdzielanie liczb)?

Problem trzeba rozwiązać u źródła, czyli tam gdzie błędne pliki są
generowane.

Pozdrowienia,
	Jacek