xpdf 2.00 i SEGV

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 6 Lis 2002, 10:45:20 CET

On Wed, Nov 06, 2002 at 10:29:24AM +0100, Jacek Konieczny wrote:

> A co jak plik jest czytany w innym środowisku (z innym locale)?
> A co jak plik jest czytany przez inny program, nie uwzlglęniający
> locale?
> A co jak w danym pliku "," ma inne znaczenie (np. rozdzielanie liczb)?
>
> Problem trzeba rozwiązać u źródła, czyli tam gdzie błędne pliki są
> generowane.
To w takim razie w drugą mańkę. Jaka funkcja powoduje
wyświetlenie 0,01 zamiast 0.01 LC_ALL=pl_PL? Jeśli jest to funkcja
standardowa, to czy jej działanie nie powinno pozostać nie zmienione?
Tzn. nie powinna ona zawsze wyświetlać 0.01, a dla potrzeb lokalizacji
nie powinna pojawić się nowa funkcja?

    wrobell <wrobell w ite.pl>