Czy aplikacje z KDE (3.0.4/ 3.1rc) dalej uruchamiaja się tylko z ikonek Desktopu KDE ?

Czw, 7 Lis 2002, 11:20:55 CET

On Thursday 07 November 2002 11:16, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Na przyklad co sie nie uruchamia ?
>
> kspread z koffice-kspread-1.2-3 mi sie uruchamia...

~/rpm/SPECS]$ kword
kword: error while loading shared libraries: kword.so: cannot open shared
object file: No such file or directory

~/rpm/SPECS]$ rpm -q koffice-kword
koffice-kword-1.2-2

W sumie pytałem o kmaile i inne dystrybuowane z KDE ... (było o tym na liście)

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright