Czy aplikacje z KDE (3.0.4/ 3.1rc) dalej uruchamiaja się tylko z ikonek Desktopu KDE ?

Czw, 7 Lis 2002, 11:29:51 CET

> ~/rpm/SPECS]$ kword
> kword: error while loading shared libraries: kword.so: cannot open shared
> object file: No such file or directory

Znany problem, zwiazany z wywalaniem przez nas RPATH.

> ~/rpm/SPECS]$ rpm -q koffice-kword
> koffice-kword-1.2-2

W -3 wywalanie RPATH jest wylaczone, wiec chodzi.
Jak kloczek i s-ka nie wymysla innego sposobu obejscia problemow z PRATH, to
tak zostanie.

> W sumie pytałem o kmaile i inne dystrybuowane z KDE ... (było o tym na
> liście)

Zgaduje: ten sam problem ?

BTW1: skoro czekamy na kde-3.0.5, to pewnie nikt sie tym nie przejmuje...
BTW2: a spod KDE dziala ?
BTW3: do aktualnego koffice...-3 wpadla wadliwy latka, wiec zaraz bedzie do
      przebudowania jeszcze raz.

  phone (48)(58) 347 14 61