SPECS: kdebase.spec (DEVEL)

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Czw, 7 Lis 2002, 19:06:09 CET

On Thu, Nov 07, 2002 at 06:58:31PM +0100, Piotr Szymanski wrote:
> W sumie masz racje, tzn. po co ktos mialby updatowac kde i nie restartowac
> x'ow...
Nie chodzi o restartowanie tylko o to:
[misiek w wieszak misiek]$ su
Password:
[root w wieszak misiek]# xclock
Xlib: connection to ":0.0" refused by server
Xlib: No protocol specified

Error: Can't open display: :0.0
[root w wieszak misiek]#

> Moze daloby sie utworzyc jakis inny plik i potem go dolaczac pod koniec do
> konfiguracji kdm, w ten sposob jak ktos sobie by poustawial ladnie kdm nie
> byloby problemow...
Dla mnie to rzeźbienie w gównie.

> Ja widze takei rozwiazanie
> 1.) ten skrypt bylby wywowylywany po instalacji kazdego wma.
> 2.) trzeba by go bylo przerobic, zeby tworzyl konfigi w zaleznosci od
> zainstalowany *dm... tzn. dla kazdego gdm, xdm i kdm, ktory znajdzie...
To jest OK tylko i wyłącznie pod warunkiem że by DOBRZE DZIAŁAŁO a nie
rozpieprzało konfigurację żeby jakiś biedny frajer musiał w środku nocy
zastanawiać się czmu kurwa nie działa mu klawiatura w KDM???

> Pewnie kwestia filozofii (jedni wola spacje, drudzy taby)...
Też tak myślę. Zaczynam wprowadzać w życie swoją.
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--