SPECS: kdebase.spec (DEVEL)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Czw, 7 Lis 2002, 21:22:59 CET

Dnia Thursday 07 of November 2002 18:36, Michal Kochanowicz napisał:

(...)

Miałem wcale nie odpowiadać ale zrobię to jeden raz ze stosownym wstępem
W Y P R A S Z A M   S O B I E  młody człowieku taką formę!
Nie używam podobnej w rozmowach z nikim i tego również wymagam od innych w
stosunku do mnie.

(...)

> Stary, weź ty sobie poczytaj man sh zamiast tak rzeźbic...

A Ty czytałeś?

(...)

> To jest dla mnie bez sensu, ponieważ nie powinna zajść sytuacja w
> której to polecenie się powiedzie (niezależnie od ustawienia DISPLAY).

Zachodzi w sytuacji użycia sudo (np. ustawionego w poldek.conf). Niemniej
rzeczywiście w zbyt wielu sytuacjach powoduje to problemy i z tego
względu ten wpis powinien być usunięty.

(...)

> To jest złe ponieważ a) nie działa (mi rozpieprzyło X i musiałem
> ręcznie poprawiać b) nie jest aktualizowane w miarę instalacji /
> deinstalacji innych WM'ów.

Takie było założenie, aby wywołanie findwm było dodane do %post/%postun
każdego wema.
ad a) Nie wiem dlaczego coś Ci roz******yło ixy - w każdym razie napewno
nie ten skrypt. On działa.

ad b) Takie było założenie, aby wywołanie findwm było dodane do
%post/%postun każdego wema. Pisałem o tym swego czasu na liście.

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl