gtk1 i gtk2

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 8 Lis 2002, 00:35:22 CET

On Thu, Nov 07, 2002 at 10:12:00PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> A co ma piernik do wiatraka? Z punktu widzenia aplikacji to chyba nie różnica
> czy gtk1 jest w gtk+*.rpm czy gtk+1*.rpm. Natomiast użytkownikowi który chce
> sobie zrobić upgrade gnoma to to już różnicę raczej robi.

Upgrade gnome != upgrade gtk.
gtk+2 to nie są po prostu nowsze wersje bibliotek o tych samych nazwach
co gtk+1 - nazwy bibliotek są po prostu inne, więc nazwa "upgrade" nie
jest tu najlepsza. Teraz gtk+2 nawet nie ma Obsoletes dla gtk+1.
Taka zmiana nazwy to głównie generowanie problemów i konieczności ich
obchodzenia.

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/