static-routes

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pią, 8 Lis 2002, 12:35:55 CET

On Fri, 8 Nov 2002 09:42:45 +0100 (CET)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Na razie .. jak już bedzie jakeiś 2.4 zaraz powinno zacżąć sie
> polowanie za w miarę stabilnym egzemplażem 2.5. Dalej zmiany powinny
> być wykonywane od jednej w miarę stabilnej wrrsji 2.5 do kolejnej .. i
> tak te kroczki dalej pwinny sie zagęszczać osiagając wielkość skoku
> x.x.1 tyż przed samym 2.6.

Ty kloczek  nie gdybaj co będzie za jakiś tam długi czas. Teraz chodzi o
decyzję. Mi osobiście chyba leży przejście na 2.4 w PLD, bo to na pewno
spowoduje, że więcej ludzi się nim zajmie, więcej przetestuje i ogólnie
na tym zyskamy :)

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)