Kernel PLD ( Było Re: static-routes)

Pią, 8 Lis 2002, 13:56:25 CET

On Friday 08 November 2002 13:40, Jakub Bogusz wrote:

> Nic nie trzeba zmieniać, tylko przekompilować. Tak z kilkadziesiąt
> pakietów, jeśli nie więcej (w sumie wszystko, co operuje na plikach
> które mają szanse mieć znaczne rozmiary).

No to postaw builder, przekompiluj co trzeba. Zgwałć kloczka czy innego
władnego w sprawie co jest na serwerach ftp PLD tak aby synchronizowały
zawartość z Twoim builderem i bedzie ;) (przynajmniej dla poldkowców)

Sam się nad tym zastanawiałem (choć boli mnie alsa a nie pliki) ale jak
narazie  jestem za cienki i nie mam czasu ...

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright