Kernel PLD ( Było Re: static-routes)

Pią, 8 Lis 2002, 15:52:50 CET

On Fri, 8 Nov 2002, Mateusz Korniak wrote:
[..]
> No to postaw builder, przekompiluj co trzeba. Zgwałć kloczka czy innego
> władnego w sprawie co jest na serwerach ftp PLD tak aby synchronizowały
> zawartość z Twoim builderem i bedzie ;) (przynajmniej dla poldkowców)

Tak sobie myślę .. że chyba nie byłoby głupim pomysłem wystawienie
chrootów builderów publicznie po rsync. Trzebaby dać do exclude pliki
kluczy które sa używane do komunikacji miedzy builderami, buildlogs i ftp
ale z grubsza mogłoby to ułatwić innym stawianie własnych buildewrów i lub
śledzenie na bieżąco zmian jakie się tych środowiskach dokonują.