autoreq z libtoola w rpmie

Pią, 8 Lis 2002, 21:43:15 CET

> Tak sobie trafiłem teraz na pakiet który w pliku *.la ma odwołanie do innego
> pliku *.la. Przy czym tego innego pliku nie było. No i się kompilacja
> wykrzaczała. Wniosek? Nie ma jednego pliku devel. Trza doinstalować oraz do
> innego devela dodać Req.
>
> I tak mi teraz przyszło do mózgopuszki, że na dobrą sprawę rpm mógłby sam
> wyciągać wszystkie z plików *.la odwołania do innych plików *.la i generować
> zależności dla -develi. Mógłby się wypowiedzieć ktoś kto robił takie dodatki
> do rpma?

Nie robilem, ale mam niejasne wrazenie, ze w wielu przypadkach zawartosc
plikow .la jest nieprawidlowa: czesto czegos tam brakuje, a czasami trafiaja
tam smieci, ktore nie powinny.

Oczywiscie, jesli to sie wszedzie poprawi... (to moze chociaz biblioteki
beda skonsolidowane prawidlowo...)

  phone (48)(58) 347 14 61