autoreq z libtoola w rpmie

Pią, 8 Lis 2002, 22:31:26 CET

On Fri, 8 Nov 2002, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Nie robilem, ale mam niejasne wrazenie, ze w wielu przypadkach zawartosc
> plikow .la jest nieprawidlowa: czesto czegos tam brakuje, a czasami trafiaja
> tam smieci, ktore nie powinny.

To jest kwestia raczej weryfikacji listy symboli jakie są używane pzrez
bibliotekę i wychwytywanie linkowanai z biblitekami z których żaden symbol
nie jest używany.
Po zachowaniu tego warunków używanei informacji z .la powinno się stać
już wiarygodne.

> Oczywiscie, jesli to sie wszedzie poprawi... (to moze chociaz biblioteki
> beda skonsolidowane prawidlowo...)

Jest poprostu poptrzebne narzędzie do analizy plików elf które bezie
wypisywać odpowidnie ostrzerzenai nie tylko o nadmiarowych linkownaich ale
takzę o tym że jest używany jakiś symbol który nie jest obecny w żadnej
innej bibliotece z jaką jest zlinlowana biblioteka. To jest akurat proste
do sprawdzenia. linkownie w ciemno z daną bibliotekę z pustym "main() {}"
powinno wystarczyć.