GNOME2+Ra, trochę pomocy ;) [ojejq miałem miesiąc czerwiec..e..puszczam jeszcze raz, może to głupie..]

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Sob, 9 Lis 2002, 01:45:43 CET

OT: Nie było mnie chwilę w świecie pld-devel, dużo napsuliście ? :P
No i 1.0 nadal nie ma. :)

Ale wracając do tematu.
Mam już łącze więc chciałem dokończyć próbę zbudowania sobie GNOME2.1 w
środowisku Ra. A nawet jakby mi się udało to bym chętnie wystawił paczki dla
innych userów. Trzeba się dzielić pracą. Ale... próby zbudowania tego zajęły
mi duuużoooo czasu. :/ Gdy już byłem na etapie, po wielu godzinach budowania
na moim sprzęciku, że to uruchomiłem... dowiedziałem się, że przydałoby się
libbonobo-activation-2.x.x a nie takie jak miałem i na którym zbudowałem
czyli 1.x. Więc zacząłem prace od nowa, usunałem wszyskto, ściągnąłem nowsze
wersje itd. Potem Mozilla, Galeona... ruszyło. Ale GNOME2.1 ruszyło średnio,
wszystko związane z wypisywaniem tekstu (pozycje w menu, pulpit, nautilus
itd.) było skaszanione, zamiast tekstu pojawiały się np "-". Prawdopodobnie
jakiś pakiet został mi w nieodpowiedniej wersji z poprzedniej próby
budowaniaGNOME2. Ponieważ teraz znów mam łącze i energię chciałbym spróbować
kolejny raz. Cały czas widzę śliczne screeny GDMa i pulpitów na
art.gnome.org i tylko to mnie mobilizuje. :)
Zgłaszam się więc do Was z prośbą o pomoc. :) Normalnie zrobił bym to jak
dotychczas, molestował bym malekitha, aflintę i innych na #PLD ale chciałem
napisać więcej i do wszystkich.

Po pierwsze, moje rpm -qa. Wersje nie są aktualne, właście leci
dist-upgrade.
Ktoś zorientowany mógłby rzucić okiem, czy czasem jakiegoś pakietu nie
trzeba by usunąć i przebudować z CVSu ? Czy czasem nadal nie mam śmieci z
pozostałych budowań. No i w ogóle, bo straciłem rachubę, jak teraz g2
wygląda w naszym CVSie ? Co jest na DEVEL co będzie mi potrzebne ?

Chciałbym to kompilować na zasadzie: ./builder galeon.spec no i powoli, idąc
po zależnościach dotrzeć do podstawowych pakietów i tak jeden po drugim R: i
BR: dotrzeć do etapu działania Galeona. Potem to już prysz, by GNOME2
uruchomić. :)

Może jakieś porady ? Może się jakiś czas wstrzymać, bo np. ktoś z Was
aktualnie coś dłubie w tym temacie i coś zostanie uaktualnione, albo coś po
prostu nie działa/nie buduje się ?

Ogólnie będę wdzieczny za wszystkie hinty :)

Mam nadzieję, że wreszie uda mi się to zbudować...

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!