GNOME2+Ra, trochę pomocy ;) [ojejq miałem miesiąc czerwiec..e..puszczam jeszcze raz, może to głupie..]

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 9 Lis 2002, 13:14:21 CET

On Sat, Nov 09, 2002 at 01:45:43AM +0100, ZyTeK wrote:
> Po pierwsze, moje rpm -qa. Wersje nie są aktualne, właście leci
> dist-upgrade.
> Ktoś zorientowany mógłby rzucić okiem, czy czasem jakiegoś pakietu nie
> trzeba by usunąć i przebudować z CVSu ? Czy czasem nadal nie mam śmieci z
> pozostałych budowań. No i w ogóle, bo straciłem rachubę, jak teraz g2
> wygląda w naszym CVSie ? Co jest na DEVEL co będzie mi potrzebne ?

Na DEVEL w CVS chyba nic. Jeśli coś by przyuważył to merdżuj na HEAD ;-)

Jeśli naprawdę chcesz się w to bawić, to: chroot z rpm-build, XF86-devel
etc. Żadnych glib2 etc instalowanych z ftp, tylko budowane z CVS.
I musi działać, a jak nie to ,,old gcc/glibc loosage'' :-)

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h