autoreq z libtoola w rpmie

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 9 Lis 2002, 09:25:26 CET

On Fri, 8 Nov 2002, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Nie robilem, ale mam niejasne wrazenie, ze w wielu przypadkach zawartosc
> plikow .la jest nieprawidlowa: czesto czegos tam brakuje, a czasami
> trafiaja tam smieci, ktore nie powinny.

Ale to jest ewidentny błąd pakietów, który i tak należy poprawić, bo
inaczej cuda się w rzeczach zależnych dzieją...

> Oczywiscie, jesli to sie wszedzie poprawi... (to moze chociaz biblioteki
> beda skonsolidowane prawidlowo...)

IMHO to naprawdę dobry pomysł, bo pozwoli na zmniejszenie nakładu pracy
przy generowaniu zależności. Owszem, początkowo będzie powodowało trochę
problemów ze względu na błędy w pakietach, ale ac/am i tak masowo
poprawiamy, więc może do tego dojść .la :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...