autoreq z libtoola w rpmie

Sob, 9 Lis 2002, 09:31:42 CET

> Ale to jest ewidentny błąd pakietów, który i tak należy poprawić, bo
> inaczej cuda się w rzeczach zależnych dzieją...

A oczywiscie, ze nalezy poprawic. Tylko to jest kwestia kolejnosci: najpierw
poprawic pakiety, a potem generowac zaleznosci na podstawie .la. Nie
odwrotnie: najpierw wygenerowac zaleznosci, a potem liczyc, ze ktos poprawi
pakiety...

Na moje oko skopane .la ma ~50% bibliotek. W tym wiele postawowych.

  phone (48)(58) 347 14 61