autoreq z libtoola w rpmie

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 9 Lis 2002, 13:11:43 CET

On Fri, Nov 08, 2002 at 10:33:38PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Powiem wiecej (co kiedyś wytykałem na gtk_devel), że majac prawidłowe .la
> nie ma potrzeby trzymania dodatkowo pewnych informacji np. w plikach do
> pkgconfig.

Całe szczęście, gdy używa się pkgconfig, nie trzeba używać libtoola.
Patrząc od strony grzebania w paczkach, IMHO pkgconfig generuje tak
z 80% mniej kłopotów niż libtool, pewnie dlatego, że można go zrozumieć
w minutę, z libtoolem nie ma tak fajnie.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h