autoreq z libtoola w rpmie

Sob, 9 Lis 2002, 17:09:34 CET

On Sat, 9 Nov 2002, Michal Moskal wrote:

> Całe szczęście, gdy używa się pkgconfig, nie trzeba używać libtoola.
> Patrząc od strony grzebania w paczkach, IMHO pkgconfig generuje tak
> z 80% mniej kłopotów niż libtool, pewnie dlatego, że można go zrozumieć
> w minutę, z libtoolem nie ma tak fajnie.

Zapewne tylko dlatego, że nikt jak dotąd nie zadał sobie trudu pełniej
wykorzystać mozliwości libtool i w związku z tym nie były testowane jego
funkcje.
Co do tych możliwiści jakie są standardowo wykorzystywane to po za chyba
dwoma przypadkami od poczatku prac nad pLD nic więcje nie było takze nie
wiem co masz na myśli pisząc tu o jakis kłopotach.