Kernel PLD (Było Re: static-routes)

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pon, 11 Lis 2002, 10:44:46 CET

On Fri, 8 Nov 2002, Jakub Bogusz wrote:

> Nic nie trzeba zmieniać, tylko przekompilować. Tak z kilkadziesiąt
> pakietów, jeśli nie więcej (w sumie wszystko, co operuje na plikach
> które mają szanse mieć znaczne rozmiary).

ktore pakiety ?
Bo ostatnio w domu mam 2.2+lfs (na ext2 i reiserfs) +
przebudowane glibc i ta para jako-tako dziala. Tzn nie sprawdzalem tego w
praktyce ale np. juz "duze pliki" nie ucina mi :> (predzej z poprzednim
babraniem sie w LFS wycielo mi polowe duzych plikow (unexpected end of
file czy cos takiego)).
Jako iz nie mam stalego lacza w domu to nie ma szans abym mogl to jakos
bardziej potestowac z aplikacjami.

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)