Kernel PLD (Było Re: static-routes)

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 11 Lis 2002, 12:05:28 CET

On Mon, 11 Nov 2002, Krzysiek Taraszka wrote:
[...]
> ktore pakiety ?
> Bo ostatnio w domu mam 2.2+lfs (na ext2 i reiserfs) +
> przebudowane glibc i ta para jako-tako dziala. Tzn nie sprawdzalem tego w
> praktyce ale np. juz "duze pliki" nie ucina mi :> (predzej z poprzednim
> babraniem sie w LFS wycielo mi polowe duzych plikow (unexpected end of
> file czy cos takiego)).
> Jako iz nie mam stalego lacza w domu to nie ma szans abym mogl to jakos
> bardziej potestowac z aplikacjami.

Dokladnie.
minimum to kernel+glibc, + jakies 15-20 pakietow.

pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}