Rozwiazanie idealne ? (Bylo Re: static-routes)

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pon, 11 Lis 2002, 14:04:34 CET

On Mon, 11 Nov 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> To mnie za bardzo nie onbchodzi.
> To czy to bedzie ciagnięte ponad miarę sec aktualizacji zależy od
> zainteresowania innych tego typu zasobami.

zainteresowanie napewno bedzie, zobacz na debiana 2.2rX ..., RH 6.0, etc,
etc

> Teraz czyli kiedy ?
> Zdajesz sobie sprawę z tego że mamy małe szanse wypuścić cokolwiek w
> przeciągu pół roku ?

Zdaje sobie sprawe, dlatego jak dla mnie 2.0 powinno byc juz teraz robione
jako zasoby DEVEL.

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)