autoreq z libtoola w rpmie

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 11 Lis 2002, 21:12:13 CET

On Mon, Nov 11, 2002 at 08:37:08PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sat, 9 Nov 2002, Michal Moskal wrote:
> [..]
>
> Wybacz Michał ale popełniasz błąd porównując libtoola i pkgconfig. Drugie
> potrafi dostarczać informacje jakei dostarcza pierwsze niemniej pierwsze
> służy o dalekow więcej rzeczy. Nie dość tego używajac pkgconfig nie mozesz
> zrezygnować z libtoola nie tracąc prostoty całęj automatyki budowania.

ROTFL :)) !!! Ale może po prostu mamy inne pojęcie o prostocie. Ok, NTG.

> Poprostu to nie są narzędzia komplemntarne.

Co nie zmienia faktu, że ludzie sobie jakoś radzili przed otwarciem tej
puszki pandory.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h