autoreq z libtoola w rpmie

Pon, 11 Lis 2002, 20:37:08 CET

On Sat, 9 Nov 2002, Michal Moskal wrote:
[..]
> Ach, o te wszystkie %{__libtoolize}, -libtool.patch, -ac.patch, -am.patch
> (kawałki o libtoolu) i takie tam. Na pkgconfig jakoś ich tyle nie widać.
> I tak, wiem, że to wynika z niewiedzy autorów, ale to z kolei jest
> pochodną stopnia skomplikowanie libtoola i pkgconfig.  Ale nieważne,
> ignore me.

Wybacz Michał ale popełniasz błąd porównując libtoola i pkgconfig. Drugie
potrafi dostarczać informacje jakei dostarcza pierwsze niemniej pierwsze
służy o dalekow więcej rzeczy. Nie dość tego używajac pkgconfig nie mozesz
zrezygnować z libtoola nie tracąc prostoty całęj automatyki budowania.

Poprostu to nie są narzędzia komplemntarne.