cvsfs.spec

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Pon, 11 Lis 2002, 23:05:25 CET

On Mon, Nov 11, 2002 at 10:19:31PM +0100, undefine w aramin.one.pl wrote:

> 98 godzin? Sprawdź system memtestem albo czymś takim.

Są już systemy, które mają MTBF 2000 godzin.

> U mnie mimo że moduły są kompresowane żaden z systemów nie wywala się
> częściej...

A jak często się wywala?

> a weź skompresowany kernel i rozkompresuj ręcznie moduły - coś to
> zmieni?
> oraz spróbuj skompresować moduły na kernelu skompilowanym bez
> kompresji.. a następnie porównaj.

Trzeba skompresować, zdekompresować i porównać z niekompresowanymi
oryginałami.
Może gzip jest zwalony?

Według mnie winny jest MATRIX.

--
witekfl w poczta.onet.pl
Kabel EPLIP - najtańszy sposób połączenia dwóch komputrów!