cvsfs.spec

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Wto, 12 Lis 2002, 01:27:16 CET

On Mon, Nov 11, 2002 at 11:05:25PM +0100, Witold Filipczyk wrote:

> Są już systemy, które mają MTBF 2000 godzin.
godzin? dlaczego tylko godzin?
jeżeli liczyć awarie z powodu awarii czegoś tam..

> A jak często się wywala?
u mnie? hm... w domu komputerek średnio raz na kilka tygodni. a raczej
nie tyle co wywala co raczej coś się dzieje z grafiką przy przejściach z
ixów.. używam rivafb itepe.
do tego mam jeszcze jedną niestabilną maszynkę - jakiś p100 który mimo
wymiany ram/procka/dysku i tak się potrafi raz na jakiś miesiąc wywalić.
Sądzę że wina jest w kontrolerze scsi - niestety jest na płycie...
no i raz zaliczyłem "zwis" serwerka. coś się sypnęło z quotą na
reiserze... ale nie pamiętam czy miałem tam gzipowane moduły czy nie.

> Według mnie winny jest MATRIX.
ee.. nieprawda. Winny jak zawsze i wszędzie jest Bill Gates. i
Microsoft.