Może by coś napisać w kontekście awantury z wyborami?

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 12 Lis 2002, 10:28:37 CET

On Tue, 12 Nov 2002 10:21:54 +0100 (CET)
Roman Werpachowski <roman w student.ifpan.edu.pl> wrote:

> Czy kompromitacja firm informatycznych przygotowujących system obsługi
> wyborów samorządowych nie jest dobrą okazja, żeby PLD-Team napisała
> jakiś list np. do "GW" i "Rzeczpospolitej", w którym by było coś
> takiego: "A widzicie, a gdyby administracja państwowa używała
> oprogramowania Open Source to system obsługi wyborów by nie padł".
> Tylko używając ładniejszych sformułowań. Tylko to trzeba zrobić teraz,
> zanim ludzie nie zapomną o całej aferze.

Nie jestem do końca przekonany czy jest to odpowiednia grupa na ten
list, po co się mieszać do polityki, i tak ten list pójdzie na
/dev/drzewo.

				Artur