Może by coś napisać w kontekście awantury z wyborami?

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Wto, 12 Lis 2002, 10:36:13 CET

On Tue, 12 Nov 2002, Artur Flinta wrote:

> Nie jestem do końca przekonany czy jest to odpowiednia grupa na ten
> list, po co się mieszać do polityki, i tak ten list pójdzie na
> /dev/drzewo.

To nie jest polityka, tylko administracja. To, że Tobie się wydaje, że
to jest polityka, dowodzi, jak bardzo upolityczniony jest nasz kraj. Ale
jeżeli sami chcemy zrezygnować z możliwości promocji, to trudno...

--
Roman Werpachowski <roman at student.ifpan.edu.pl>
"And now for something completely different"