SPECS: kdenetwork.spec (HEAD)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 12 Lis 2002, 12:22:59 CET

Dnia Tuesday 12 of November 2002 11:46, Andrzej Krzysztofowicz napisał:
(...)
> Ikonki programow KDE nie dzialaly w Gnome.

Ano fakt.

> Aby to bylo mozliwe, musza byc w glownym applnk/
> Pytanie: jak to zrobic, zeby nie zaszkodzic dzialaniu w KDE...

Ja bym zlinkował do pixmaps/ ikonki z hicolor/32x32/apps - ponieważ:

1. 32x32 zawsze było i jest najbardziej kompletne i mozna założyc, ze
kazda aplikacja kde ma swoją ikonkę w hicolor/32x32/apps bez sprawdzania
tegoz
2. Większość ikon gnome ma własnie taki format - 32x32 najładniej sie w
gnome skalują (sprawdzałem przed chwilą jak to z tym jest na panelu gnome
przy różnych jego wielkościach i w menu)

Linkowanie wystarczy - gnome sobie z tym radzi, natomiast srodowisku kde
to nie przeszkadza - kde i tak najpierw szuka ikonek w katalogu, który ma
zadany jako temat w kcontrol i gdy znajdzie - podstawia ikonę w możliwie
optymalnym formacie. Gdy tam tej ikony nie ma - szuka po innych
katalogach w których znajdzie index.desktop. Dopiero na końcu szuka w top
level (pixmaps/).

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl