SPECS: kdenetwork.spec (HEAD)

Wto, 12 Lis 2002, 13:27:45 CET

> Ja bym zlinkował do pixmaps/ ikonki z hicolor/32x32/apps - ponieważ:
>
> 1. 32x32 zawsze było i jest najbardziej kompletne i mozna założyc, ze
> kazda aplikacja kde ma swoją ikonkę w hicolor/32x32/apps bez sprawdzania
> tegoz

kloczek sugerowal 48, i chyba sie jednak tego bedziemy trzymac...

> 2. Większość ikon gnome ma własnie taki format - 32x32 najładniej sie w
> gnome skalują (sprawdzałem przed chwilą jak to z tym jest na panelu gnome
> przy różnych jego wielkościach i w menu)

To nie jest problem - z czasem sie dorobi ikonki, gdzie nie ma 48x48.
Moze samo KDE na tym skorzysta ... ?

> Linkowanie wystarczy - gnome sobie z tym radzi, natomiast srodowisku kde
> to nie przeszkadza - kde i tak najpierw szuka ikonek w katalogu, który ma
> zadany jako temat w kcontrol i gdy znajdzie - podstawia ikonę w możliwie
> optymalnym formacie. Gdy tam tej ikony nie ma - szuka po innych
> katalogach w których znajdzie index.desktop. Dopiero na końcu szuka w top
> level (pixmaps/).

To dobrze. Zatem odkomentuje te w podkatalogach.
Mam nadzieje, ze kloczek to przelknie.

BTW: chyba kojarze dlaczego kloczek je powywalal: chcial zoptymalizowac KDE
     na szybkosc. ZTCP, wspominal, ze *kazda* aplikacja KDE non-stop
     przeglada menu (i pewnie ikonek tez szuka) poszukujac, czy nie
     pojawiaja sie nowe pozycje.

BTW2: to menu Utilities/ zrobilo sie jakies wielkie. Moze by je podzielic ?
     Jakies propozycje na nazwy podmenu i co tam wrzucic ?

  phone (48)(58) 347 14 61