Może by coś napisać w kontekście awantury z wyborami?

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Wto, 12 Lis 2002, 13:25:09 CET

On Tue, 12 Nov 2002, Jarosław Kamper wrote:

> Po co promować nową dystrybucję skoro jest aurex
> (http://linux.com.pl/LwS). Ujawnia tu się kolejne tworzenie bytów, które
> będzie prowadzić do świętych wojen Aurex vs PLD.

Jaką nową dystrybucję? Chodziło mi o promocję O/S, nie o promocję jakiegoś
Aurexa.

--
Roman Werpachowski <roman at student.ifpan.edu.pl>
"And now for something completely different"