Może by coś napisać w kontekście awantury z wyborami?

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 12 Lis 2002, 12:54:34 CET

Dnia wto 12. listopad 2002 10:38, Cezar Cichocki napisał:
> VTAM!
> On Tue, Nov 12, 2002 at 10:36:13AM +0100, Roman Werpachowski wrote:
> [...]
>  Artur ma niestety rację - to JEST polityka. Uwierz mi, staremu ;)
>  Sam pomysł jest OK, tylko zaproponowanan metodologia jest kiepska.
> Samo stwierdzenie: "na OpenSource by działało" nie jest w żadnym bądż
> razie argumentem! Proste pytanie: "a dlaczego" wybija Ci broń z ręki.
> Sam się zastanawiam od kilku dni nad zrobieniem takiego ruchu i mam juz
> jakieś przemyślenia.
> [...]

Po co promować nową dystrybucję skoro jest aurex
(http://linux.com.pl/LwS). Ujawnia tu się kolejne tworzenie bytów, które
będzie prowadzić do świętych wojen Aurex vs PLD.

P.S. BP, MSPANC ;-)

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/