bajzlu z ikonkami w KDO c.d.

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 12 Lis 2002, 14:04:33 CET

Dnia Tuesday 12 of November 2002 13:05, Andrzej Krzysztofowicz napisał:
(...)
> Ale to oznacza, ze aby ikonka w ustawieniach zachowywala sie
> przyzwoicie w niskiej rozdzielczosci - nalezy zainstalowac
> kdeartwork... Logiczne ;)
>
> MSZ, nalezaloby je *obie* przeniesc do kdelibs...

To troche bardziej złozone. Przede wszystkim, żeby kde korzystało z ikon w
hierarchii locolor, to musi znaleźć w katalogu locolor plik
"index.desktop". Taki plik do niedawna (3.0.3) znajdował sie w tarze
kdebase. Swego czsu go przywróciłem w %files - teraz widzę, że znowu go
nie ma - nie wiem, czy ktos go znowu wyciął, czy po prostu tar
kdebase-3.0.4 go juz nie dostarcza. Wcześniejsze wyciecie tego pliku było
zapewne spowodowane tym, że konfliktował z locolor/index.desktop z
kdeartwork. I tutaj zaczyna się bajka - w tarze kdeartwork nie ma tematu
locolor tylko Locolor, który w naszym specu kdeartwork został
przechszczony na locolor i wyleciały z niego obrazki powodujace konflikt
z kdebase, koffice itd.
Żeby był porządek:
1. hierarchię locolor - samą strukture katalogów wraz z plikiem
index.desktop powinien dostarczać najlepiej kdelibs - ten pakiet
instalujemy zawsze.
2. Dalej - poszczególne aplikacje wrzucaja sobie do tej hierarchii co tam
mają
3. kdeartwork powinien dostarczać tylko uzupełnienie tego tematu - należy
tam wyciąć plik - locolor/index.desktop
--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl