bajzlu z ikonkami w KDO c.d.

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 12 Lis 2002, 16:01:41 CET

Dnia Tuesday 12 of November 2002 15:11, Tomasz Kłoczko napisał:
(..)

> Stary .. to co proponujesz to krok w tył który nic nie zmienia, nic nie
> polepsza i nic nie upraszcza.

Akurat w tym liscie nie było mowy o samej idei rewolucji z ikonami w kde -
odpowiedziałem tylko na konkretne pytanie, które zadał ankry.

> Mało mnie obchodzi to, że KDE jest pisane
> przez moronów, i żeby to działało poprawnie trzeba to poprawiać. A
> poprawka jest możliwa do skompletowania bo w gnome takich kłopotów nie
> ma,

ponieważ gnome samo w sobie nie ma managera plików a w nautilusie chyba
jakies tematy istnieją :>

> a co więcej poprawka na skalowanie ikonek w menu panela kde działa
> poprawnie. Z tematyu lowcolor nikt juz zapeqwne  itak nie bedzie
> korzystał, bo ten kto ma spzret który nie ejst w stanie pociagnąć
> conajmniej 15bpp przy pierwszej próbie uruchomienia zrezygnuje z
> używanai kde. Ergo: lowcolor <> highcolor jest anachronzmem.

locolor w tym momencie nie jest kwestia rozdzielczości a gustu

(...)

> Miej pretensję do siebie także, że dopiero teraz temnatem się
> zainteresowałeś i/lub że nie patrzyłeś na to co zmieniało się na HEAD
> i/lub że nei pytałęś sie wczęniej dlaczego wycinanie było robione (w
> momencie kiedy było to wycofywane w DEVEL). Mówione o tym było już

Żeby wszystko było jasne - nie mam pretensji o nic do nikogo :>

> conajmneij kilkarazy. Chcesz poprawiać ? proszę bardzo: zajrzyj do
> kdelibs do patcha na skalowanie ikonek i szukaj podobnych przypadków w
> konquerorze czy edytorze menu żeby to też tam poprawić. Prosty grep +
> chwila pomyślenia powinny wystarczyć zeby namierzyć miejsce gdzie to
> tzreba poprawić. Będzie to znacznie prostrz od całęj reszty grzebaniny
> z ikonkami. Zmian powinna na oko dotyczyć ilosci punktóe które zliczyć
> sie powinno dać na palcach jednej dłoni.

Na dzień dzisiejszy nie jestem w stanie ocenić w ilu miejscach potrzebne
są tutaj zmiany - w kazdym razie tematy w kde to równiez (a moze przede
wszystkim) podkatalogi "actions" - ikonki na toolbarach "filesystems"  -
ikonki odpowiadające z wygląd folderów w konquerorze oraz "mimetypes" -
wygląd plików w konquerorze chcesz z tymi zasobami zrobić to samo?
W kde 3.0.98 juz praktycznie nie ma hi/lo color - podstawowym tematem jest
ładny crystalsvg - jesteś pewien, że wyglad interfejsu nie ucierpi, gdy
zrezygnujemy z gotowych ikon na rzecz skalowania ikon 48x48 z zakresie
16x16 - 128x128 ?

> O co w tym wszystkim chodzi i dlaczego tego nie powinno się zmianiać
> także jeszcze z innych powodów ? otóż desktopy kde to tylko część tego
> co jest. Mała część. Jeżeli miałoby być jednolicie to także dla reszty
> zasobów musiałby być to robione w ten sam sposób. Z oczywistych powodów
> nie wchodzui to w grę (nikt tego nie zrobi).

Może powiesz, że to głupie pytanie ale dlaczego ma być jednolicie, jezeli
potencjalinie mo.że to zaszkodzić?

(...)

--
Adam Gorzkiewicz