literówki

Wto, 12 Lis 2002, 16:59:24 CET

On Tue, 12 Nov 2002, Robert 'dzeus' Graużenis wrote:

> Przy starcie PLD zamiast "Dzisiejsza data" mamy "Dziesiejsza data" taka
> literówka, przydałoby się to poprawić przed wydaniem 1.0 :)

Wogóle dzisiaj miałem wyłącznie prądu u siebie, a na swojej stacji nie mam
UPSa (czekam na dostarcznie nowych akumulatorów) i trochę się zjerzyłem
jak zobaczyłem polskei tłumacznia w fsck. Bynajmniej nie chodzi o to że to
było juz po polsku co włąsnie o to ze z językiem poskim miało to mało
wspólnego. Utkwiły mi w pamieci dwa komunikaty: "sprawdzanie ditrectoriów"
i "sprawdzanie blocków" .. wygląda to jakby ktoś to po pijaku tłumaczył ;> (?)
Dodatkowo w wielu miejscach brak jest polskich liter.