literówki

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 12 Lis 2002, 19:34:59 CET

On Tue, Nov 12, 2002 at 04:59:24PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Wogóle dzisiaj miałem wyłącznie prądu u siebie, a na swojej stacji nie mam
> UPSa (czekam na dostarcznie nowych akumulatorów) i trochę się zjerzyłem
> jak zobaczyłem polskei tłumacznia w fsck. Bynajmniej nie chodzi o to że to
> było juz po polsku co włąsnie o to ze z językiem poskim miało to mało
> wspólnego. Utkwiły mi w pamieci dwa komunikaty: "sprawdzanie ditrectoriów"
> i "sprawdzanie blocków" ..

directoryów jeśli już. I błąd jest w programie, a nie tłumaczeniach
(zabrakło wywołania gettexta przy rozwijaniu skrótów - ciekawe, nie
zauważyli tego w innych tłumaczeniach???).

> Dodatkowo w wielu miejscach brak jest polskich liter.

A dokładnie? ispell nie podświetlił.
W przeciwieństwie do kilku wyrazów powyżej :P

Skoro już o e2fsprogs - czy biblioteka do evms
(/lib/evms/libe2fsim.1.2.1.so) nie powinna być dołączana do pakietu?

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/