SPECS: kdenetwork.spec (HEAD)

Wto, 12 Lis 2002, 19:15:36 CET

On Tue, 12 Nov 2002, Piotr Szymanski wrote:
[..]
> Ale po co skalowanie, czy jak byly ikonki dla kazdego rozmiaru to bylo zle?

Nie nie było by źle ale też nie byłoby tak prostio jak to tylko jest
możliwe, a o prostotę tez tu chodzi :)

[..]
> <placze> Tomku, to byly jedny z najladniejszych ikonek z Games! Do tego byly
> absolutnie wyraziste, bo przeciez co moze symbolizac duuuzy czolgasss....

Nie wiem .. może wystarczyłoby tylko pogrubić te kreski.
Trzebaby pioprostu sptróbować wykonc kilak prób.

O ile jeszcze ikonka do Games/Stategic jest jakoś identyfikowalana ale ma
wadę słabej skalowalnosci w obecjej formie to już to co jest w
Games/Arcade jest poprostu mało czytelne.