zlocik PLD ?:))

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Sob, 16 Lis 2002, 14:41:55 CET

On Thu, 14 Nov 2002, Marzena Kamecka wrote:

> Witam serdecznie :)
>
> Chcialam zauwazyc iz dawno nie bylo zlotu PLD a coraz wiecej ludzi prosi
> mnie o organizacje takiego :)
>
> Chcialam wiec prosic o wypowiedzenie sie na ten temat w postaci odpowiedzi
> na pytania:
>

> 1. Czy masz zamiar sie zjawic na zlocie ?

TAK, jak najbardziej

> 2. Czy zamierzasz wziasc kogos z soba ?

NIE

> 3.  Kiedy bys chcial aby sie odbyl zlot, podaj termin

WEEKEND, obojetnie kiedy

> 4. Podaj tematy jakie chcialbys by byly poruszone na zlocie

1. PLD-1.0 Ra, PLD-2.0 Ac, PLD Nest, co, kto, jak ?
2. Wybor mainainerow (?)
3. Wybor jakichkolwiek wladz PLD ? (mail, ftp, cvs, bulidery)
4. Ustalic wkoncu CO i JAK ze stowarzyszeniem!

> 5. Moze jestes chetny by o czyms opowiedziec ?

Mozna by bylo opowiedziec o kilku zeczach ..., nie wiem, o moim pogladzie
na temat Ra, Ac, etc

> 6. Moze masz jakies pytania ?

Raczej nie

> 7. Czy mialbys cos przeciwko temu gdyby w razie problemow dostania
> pieniazkow od PLUGu bylaby wprowadzona jakas skladka na nasza wyzere i
> wodopoj ? (pewnie max 10 zlotych)

Za pifo dam 50 PLN :P

> 8. Moze znacie jakichs sponsorow ktorzy by nam cos dali na zlot ? soczki,
> paluszki, ciasteczka, cokolwiek.

nieznam