zlocik PLD ?:))

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 16 Lis 2002, 16:15:53 CET

On Thu, Nov 14, 2002 at 12:32:09PM +0100, Marzena Kamecka wrote:
> 1. Czy masz zamiar sie zjawic na zlocie ?
Chciałbym, ale jak będzie to trudno powiedzieć.

> 2. Czy zamierzasz wziasc kogos z soba ?
Fajnie by było pojechać z żoną, ale to wiązałoby się z zabraniem dziecka
a więc i wózka, łóżeczka, góry pieluszek.... :-)
Znaczy sie przyjadę sam.

> 3.  Kiedy bys chcial aby sie odbyl zlot, podaj termin
Raczej nie w tym (2002) roku. Nie wiem kiedy się obronię (pewnie w
połowie grudnia), a po obronie będę chciał odetchnąć....
Zresztą pewnie i tak w tym roku to nieralny termin :-)
No i raczej wolałbym weekend. Chyba że przekonam szefa, że to jest
wyjazd służbowy. :-)

> 4. Podaj tematy jakie chcialbys by byly poruszone na zlocie
O czym będziemy chcieli, to pogadamy.

> 5. Moze jestes chetny by o czyms opowiedziec ?
Raczej nie.

> 6. Moze masz jakies pytania ?
Nie.

> 7. Czy mialbys cos przeciwko temu gdyby w razie problemow dostania
> pieniazkow od PLUGu bylaby wprowadzona jakas skladka na nasza wyzere i
> wodopoj ? (pewnie max 10 zlotych)
Nie ma sprawy. Nawet więcej jeśli trzeba.

> 8. Moze znacie jakichs sponsorow ktorzy by nam cos dali na zlot ? soczki,
> paluszki, ciasteczka, cokolwiek.
Nie.

Pozdrowienia,
        Jacek