Automagiczny builder

Nie, 17 Lis 2002, 03:21:43 CET

> Nie wiem jak działa builder, ale lekko mnie wkurza to, że niektóre
> pakiety nie są w ogóle budowane, np. kernel-eplip , 9wm i wiele innych

zaleglosci w czytaniu changelogow u kloczka ?

a moze ma jakies zastrzezenia ?

Jesli pomimo stbr pakiet nie trafi na buildery, to chyba warto powtorzyc te
sugestie tutaj ? Moze bedzie chociaz odpowiedz.
Czasami odpowiedz ject w changelogu, ale tych prawie nikt nie czyta...

> Dlatego chcę wywołać dyskusję na temat automagicznego buildera,
> tzn.
> po zmianie Release spec zostaje dodany do kolejki dla buildera.
> Skrypt buildera obsługuje pierwszego klienta z kolejki, buduje pakiet, itd.

Przeciwskazania:
1. nie powodowac nadmiarowego spietrzania sie zlecen.
   czasami trzeba wyslac najpierw "pilniejsze" automatyzacja spowoduje, ze
   do przebudowania pojdzie wszystko, rowniez rzeczy ktore nie maja prawa
   sie zbudowac.
2. niektore pakiety sprawiaja czasami problemy (np. ostatni ocaml) przy
   budowaniu i wymagaja recznego nadzoru. A o tym ktore to sa, to wiedza na
   ogol tylko osoby opiekujace sie builderami (ktorych lista "z grubsza"
   pokrywa sie z lista osob wysylajacych zlecenia).
3. nie chcemy prowokowac wykorzystywania specow do celow innych niz
   budowanie pakietow...
4. zawsze dobrze jest, aby czyjekolwiek "wypociny" obejrzala inna osoba.
   nowe spojrzenie czesto pozwala zauwazyc oczywiste bledy. Obecny system
   wymysza takie "obejrzenie"

Powodow znajdzie sie wiecej.

  phone (48)(58) 347 14 61