Automagiczny builder

Nie, 17 Lis 2002, 21:00:06 CET

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Ano leje się .. bo wychodzi na to że nie dotarło do świadomości że mogę
> udostępnić maszynki tylko do pomocy w organizowaniu całośći nikt się nie
> zgłosił.
Ja wiem tylko tyle, że miałeś to robić, nie pamiętam próśb na niniejszej
liście o pomoc w instalacji parabuildera.

> Po drugie ida tego rozdzielacza zleceń byął taka że zarejestrować będzie
> mzoąn tam dowolną maszynke która która bedzie maiłą zainstalowane build
> środowisko sdo którego prostego zainstalowanai potrzebny jest sprawny
> pld-byuilder do którego rozwijania w postaci rególnlarnego pakietu nie
> przyłożyłeś ręki.
Mam gdzieś regularny pakiet. Mnie wygodnie działa się ,,ręcznie''.

> Tak czy inaczje żeby to wystatrtowało nie jestem tu do niczego potrzebny
> i/lub nie jestem tu sobą blokująco cokolwiek.
Samo się nie zrobi.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux