Automagiczny builder

Nie, 17 Lis 2002, 20:12:10 CET

On 17 Nov 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
[..]
> Rozproszony builder leży w cvsie, a Ty robisz w swoich labolatoriach
> studenckich tą sieć builderów już chyba jakiś rok.
>
> Oj leje się woda, leje.

Ano leje się .. bo wychodzi na to że nie dotarło do świadomości że mogę
udostępnić maszynki tylko do pomocy w organizowaniu całośći nikt się nie
zgłosił.
Po drugie ida tego rozdzielacza zleceń byął taka że zarejestrować będzie
mzoąn tam dowolną maszynke która która bedzie maiłą zainstalowane build
środowisko sdo którego prostego zainstalowanai potrzebny jest sprawny
pld-byuilder do którego rozwijania w postaci rególnlarnego pakietu nie
przyłożyłeś ręki.
Tak czy inaczje żeby to wystatrtowało nie jestem tu do niczego potrzebny
i/lub nie jestem tu sobą blokująco cokolwiek.