~/.wm_style

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 19 Lis 2002, 21:17:07 CET

Dnia Tuesday 19 of November 2002 20:26, Jakub Bogusz napisał:
> Dzisiaj startx mnie przywitało (przedtem miałem Xy uruchomione dosyć
> długo bez przerwy, więc nie zauważyłem zmiany od razu) komunikatem:
> /etc/X11/xinit/Xclients: /home/qboosh/.wm_style[1]: WindowMaker: not
> found
>
> Chodzi o niedawno dodaną linię:
> [ -f ~/.wm_style ] && . ~/.wm_style
>
> Podczas gdy .wm_style jest używane w zupełnie inny sposób w RunWM:
> [ -f $HOME/.wm_style ] && WMSTYLE=`cat $HOME/.wm_style`

Wypowiem się troche ogólnie ale mysle, że na temat:
Zastanawiam się - po co ta cała zabawa w xinitrc. Uczę się tego co jakis
czas od nowa, zawsze wydaje mi się, że pojąłem i bedpamiętał jak to
działa ale po jakimś czasie zawsze misterność i stopień skomplikowania
tego genialnego i pomocnego (w końcu istnieje dla mojego dobra, żeby mi
wema poszukać) zbioru skryptów bierze jednak górę nad moim zmurszałym
umysłem i szczerze mówiąc - gdy odpalam ixy przez xinit bez
zdefiniowanego ~/.xinitrc to nigdy nie jestem pewien, jakie cudo mnie
przywita.
Czy macie podobne wrazenia?

--
Adam Gorzkiewicz