Announce -- AAA!!! Wazne!

Lukasz Jachowicz honey w ep09.kernel.pl
Wto, 19 Lis 2002, 21:38:02 CET

ok, to w CVSie jest sobie PLD-doc/PLD_1.0.Announce.2ndVersion.txt . Mamy
juz chyba oficjalnie 1.0 (chyba ze sie myle ;)  ) i chcialbym to z rana
rozeslac po swiecie. Dlatego prosze wszystkich o DOKLADNE przejrzenie tego
tekstu i nie-wprowadzanie-poprawek-do-CVSa-tylko-wyslanie-mi-uwag-mailem,
tak zeby mi ktos gramatyki/stylu nie rozjechal bez mojej wiedzy ;)

Zwlasza zalezy mi na liscie "sponsorow" sprzetu dla PLD - kto dostarcza
maszyny (poza UW, PG i RMFem) z ktorych intensywnie korzystamy. Zeby
pozniej nie bylo, ze kogos pominelismy.

Jesli ktos ma jakies uwagi, niech powie teraz lub zamilknie na zawsze.

dziekuje za uwage :>

h.
--
http://7thGuard.net/